Winx Club

Winx Club

The Best & First Winx Group

2 دسته عکس هست در باره هر کدوم که میخواین داستان بنویسید ....بازم امروزو فردا وقت دارین پس فردا هم اگه به الیزابت و استلا زحمت نشه نتایج رو میزارن 2 تا برنده داریم نفر اول 4 ونفر دوم3 تا چیز از من من میتونه بخواد

دسته اول:

__icy___by_coolcatflora-d32tlgu.png.jpg
action_by_zoratrix.jpg

دسته دوم

.

.

.

.

.

.

.

greeting_card_to_february_23_by_zoratrix.jpg
boredom_by_zoratrix.jpg
no_virtual_attack_by_zoratrix.jpg
 

 


نظرات شما عزیزان:

لوس استلا
ساعت17:27---24 خرداد 1390
يكي توي مسابقهي من هم شركت كنه

roxy
ساعت17:12---24 خرداد 1390
برای من خوب بود؟؟؟؟
پاسخ استلا : عزيزم كسي نميتونه نظراتو ببينه به جز من و اليزابت من داستانتو خوندم خيلي جالب بود


سما
ساعت16:34---24 خرداد 1390
ببخشيد اي سودا جونم اصلا حوصله ي داستان نوشتن ندارم يعني سرم كار نميكنه! راستي من يه وبلاگ درست كردم كه از همه چيز مخصوصا فيلم ها توش اپ ميكنم چند نفر ديگه هم توش عضو هستن خوش حال ميشم بياي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: آی سودا ׀ تاریخ: سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , winx-club.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com